Wednesday, January 14, 2009

Bahan atau maklumat...cerita


Entah kenapa untuk tahun 2009 ini, blog saya dilimpahi dengan pelbagai cerita. Mungkin kerana terla banyak bahan dan saya cuba menyekat setiap posting yang sepatutnya. Saya berharap agar apa yang saya hantar di dlaam blog ini ada pengertiannya dan maksud setiap tajuk-tajuk yang saya letakkan. Kepada rakan-rakan yang sekarang ini bergiat aktif dengan penulisan blog, saya ucapkan tahniah dan berharap agar kita sama-sama teruskan minat dan objektif terhasilnya blog ini.

Mungkin saya terpaksa menyekat sedikit bahan-bahan saya kerana untuk bulan Januari sahaja, saya telah menghantar 22 post blog dan ini telah melebihi daripada had asal iaitu 15 post blog sahaja. Mungkin kerana bahan yang tidak tersusun atau saya ingin menjadikan blog saya antara blog yang aktif. Diharapkan kepada sesiapa yang melawat blog saya, memberikan pandangan dan nasihat kepada saya untuk rujukan saya tentang perkara ini.

Akhir sekali, Saya menantikan bulan Februari dengan penuh cerita dan perjalanan hidup saya ini akan saya terus abadikan sedikit didalam blog ini. Perkongsian cerita perjalanan hidup lebih menarik jika dikongsikan bersama insan lain.

No comments: