Wednesday, January 07, 2009

Kekuatan...kesabaran...iman...


dipetik daripada sumber :
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Tuesday/BeritaUtama/20090106004015/Article/index_html

Astaghfirullah... Tidak terkata apabila saya melihat gambar ini. Sayu,pilu dan saya cuba bayangkan jika saya ditempat mereka. Untuk pertama kali saya memasukkan cerita dunia sekarang ke dalam blog saya kerana tidak dapat menahan sebak apabila terpandang gambar ini. Blog saya ini bukanlah untuk mencari publisiti ke atas kekejaman dunia tetapi kerana kali ini, saat ini, kekejaman ini terlalu melampau sepanjang hidup saya di muka bumi Allah ini. Sepanjang penglibatan saya dalam blog, saya tidak berhajat untuk menyiarkan kes-kes dunia kerana saya percaya terlalu banyak blog yang menyiarkan tentang kekejaman terhadap Islam di dunia. Jadi, ini adalah artikal pertama dan saya berharap ini adalah artikal terakhir tentang kekejaman terhadap Islam yang akan tersiar dalam blog saya. Untuk menggambarkan betapa sedihnya saya dan kecewa dengan apa yang berlaku sekarang, saya menyiarkan artikal ini. Semoga Allah disamping semua umat Islam dan memberikan kekuatan kepada umat Islam seluruh dunia. Amiiiinnnnnnnnn.... :(