Wednesday, January 14, 2009

Yang ke-24...


Genap post ke-24 untuk blog ini dan saya selaku pemilik blog ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pelawat-pelawat blog yang setia mengikuti blog saya. Saya juga ingin menyatakan bahawa angka 24 untuk saya pada tahun ini adalah istimewa untuk saya dan saya berharap agar tahun ini lebih baik daripada tahun lepas. Saya juga berasa bangga setelah hampir setengah tahun saya melalui perjalanan dunia blog ini dengan persiapan selama satu setengah tahun sebelum terhasilnya Norizzat Design@Blogspot. Saya berharap saya akan terus memberikan terbaik untuk tatapan semua.

2 comments:

AFITI said...

woha!ur older than me right now...!so...perhaps, u need to marry..heheehehe..woha!!!

HJ. MOHD NOR IZZAT BIN HJ. MOHD JOHARI said...

hehehehe.. :)

maybe.... :)