Monday, June 16, 2008

mungkin realiti...


Kebanyakkan tempat yang saya pergi sekarang banyaknya bersama rakan-rakan. Dan ada pula bersama famili sebab sekarang ini banyak masa saya bersama hidup di kampus. munkin bagi kawan-kawan saya yang melihat gamar ini akan tahu di mana gambar ini di ambil.
Melihatkan sungai dan bot atau sampan di tepian. Masih mengekalkan teknik yang sama, kamera digital yang sama, shot ini masih menarik perhatian saya. Mungkin bagi sesetengah pihak kurang selesa dengan hasil gambar ini kerana mereka mungkin membeli kamera jenis SLR tetapi hasilnya masih tidak memberansangkan. Bagi saya, gambar ini ada banyak kelemahan dan susah untk dinilai kerana terdapat ciri-ciri yang tidak berapa elok jika diperhati secara teliti. Saya gemar mengambil gambar yang mempunyai keunikan tersendiri.
Dan saya semdiri masih banyak belajar dengan alam sekeliling saya. Lambat dan susah adalah cabaran saya. Ketelitian dan kesungguhan adalah cara saya dan kreatif serta keunikan adalah percubaan saya. Mungkin untk menambahkan lagi iLmu didada, saya harus pergi ke mana-mana tempat yang lebih mencabar. Saya akan mencuba mencari sesuatu kelainan.

1 comment:

Azfar said...

bagi aku...jenis kamera tak penting...yang penting
"cerita di sebalik gambar yg di ambil"