Wednesday, June 11, 2008

pengenaLan terhadAp gambAr2 saYa...

Salam...
sebelum saya mulakan bicara saya, suka saya ingin katakan bahawa saya rase gembira dengan terhasilnya blog saya ini kerana saya tak sangka saya boleh menghasilkan sebuah blog walaupun tak seberapa.
pengenalan terhadap hasil karya saya.
sepanjang hidup saya, tidak pernah saya terfikir untuk dapat mengambil gambar2 seperti yang terpapar ini. ini kerana saya hanya dapat lihat gambar2 yang lawa dan 'cun' di wallpaper komputer.
dan sekarang, saya sendiri mampu mengambil gambar seperti itu. Alhamdulillah.
fakta tentang gambar2 ini pula.
kebanyakkan gambar yang saya ambiL itu adalah menggunakan kamera digitaL. PERCAYA ?
itulah hakikatnya. saya cuba sesuatu kelainan dalam menghasilkan karya yang lain dari yang lain. sebenarnya saya masih belum mampu untuk memiliki kamera jenis SLR, jadi, saya telah menggunakan sebaik mungkin kamera yang dipinjam daripada ayahanda saya tercinta.
saya percaya dan yakin bahawa saya mampu lakukan apa saja dengan hanya menggunakan kamera digital.
wassalam.

No comments: