Friday, April 17, 2009

Berehat sebentar....


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Di sini, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya...opss...silap....selamat menjalani peperiksaan dan selamat bercuti kepada seluruh mahasiswa mahasiswi seluruh malaysia dan kepada rakan-rakan yang selalu melawat laman blog saya ini. Rasa terharu dan sedih apabila ingin menyatakan bahawa blog ini akan dihentikan sementara waktu kerana memberi laluan kepada majlis pernikahan saya....opss...silap... :)

Terima kasih kepada semua yang telah melawat blog saya dan memberikan sokongan kepada saya dalam meneruskan blog ini. Saya akan terus memberikan yang terbaik kepada diri saya dan kepada semua pengunjung blog saya ini.

Blog ini akan aktif semula sejurus saya mendapat perintah daripada Sultan Kuala Lumpur kelak..... :)

Harap bersabar dan teruskan memberi komen di dalam blog saya. Saya berharap kepada semua pengunjung blog saya untuk memberikan komen di sini atau cadangan-cadangan untuk masa akan datang. Komen pada post ini yee... :)

ceria selalu... :)

2 comments:

ROhiExA said...

alhamdulilahh,,,aman sikit dunia pembloggan ni,..hihihi..jgn marah boss...

HJ. MOHD NOR IZZAT BIN HJ. MOHD JOHARI said...

hehehehe....oooOO...mau kene ye.. :)