Tuesday, April 14, 2009

Diri ini...

Sejarah mengukir kenangan yang abadi. Saya ingin memberikan sedikit penghargaan kepada pembaca blog saya dengan tatapan gambar eksklusif peribadi. Mungkin sesetengah orang ada menyimpan gambar semasa mereka kecil dahulu dan ada yang tidak mampu untuk mendokumentasi gambar mereka sewaktu kecil kerana kekangan keluarga. Apa yang ingin saya katakan di sini bahawa, kita perlu menghargai setiap kenangan dalam hidup kita dan semoga menjadi pembimbing kepada kita dewasa kelak. Kita harus ingat asal usul kita dan latar belakang kita sebelum kita melakukan sesuatu tindakan. Semoga apa yang ada dalam diri saya akan menjadi pedoman dan ikhtibar kepada diri sendiri dan untuk rakan-rakan. Rindu kepada keluarga dan rindu kepada dia. Saya berharap agar menjadi orang yang berguna dimasa akan datang dan terbaik dikalangan terbaik. Pengalaman mengajar erti kehidupan sebenar.

No comments: