Thursday, April 02, 2009

Kepenatan, tidak mampu....putus asa?


A
ssalamualaikum dan salam sejahtera. Saya rasa bersyukur kerana saya masih mampu berdiri ketika ini dan bernafas pada saat ini. Apa pun, saya mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung blog ini kerana terus memberikan sokongan yang agak baik kepada saya. Barulah saya sedar bahawa ada insan yang menghargai diri ini. Terima kasih sekali lagi. Untuk pengetahuan semua juga, saya memohon maaf kerana setakat ini, saya masih tidak mampu mempamerkan gambar-gambar menarik yang saya percaya ramai yang ternanti-nanti gambar yang menarik dalam blog ini. Sekali lagi seperti tahun sebelumnya, saya sedar yang saya masih belajar dan perlu menumpukan perhatian dalam pelajaran saya. Ketika ini, minggu ke-12, sudah hampir dengan minggu terakhir semester ini. Jadi, saya perlu memberikan tumpuan kepada tugasan-tugasan saya. Akan datang, saya akan pamerkan sesuatu yang berlainan daripada apa yang saya pamerkan di dalam blog ini. Sesuatu yang menjadi antara sejarah hidup saya. Ceria selalu.

No comments: